pozadí

pátek 8. června 2012

Jaro v paneláku

Spring in a block of flats

 

Učím se hledat krásu i v panelákovém bydlení a letos je mi velkou radostí už 2 měsíce kvetoucí rostlina v květináči zavěšeném na zábradlí balkónu.Nebe občas doplňuje mou zapomnětlivost a sem tam na kytičku zaprší.


Dalším milým překvapením je kaktus, který mám už od dětství. Vždy jsem si dělala legraci, že je to nějaký vzácný druh, který kvete jednou za 50 let, protože mi nikdy nekvetl. A za dobu mého manželství (cca 7 let) kvete už potřetí. Tak přemýšlím, co mu asi dřív chybělo? :-)


  Škoda jen, že tou nádherou se člověk může kochat jen jeden den, druhý den už uvadá...





1 komentář:

  1. Dobry den, tento kaktus ( sice nevim jak se jmenuje) je kaktus, ktery se dava pres sezonu ven- rikam mu venkovni -:). Mam ho take a kvete mi bohate kazdy rok, v zime ho mam na schodisti,kde je chladnejsi a pres celou zimu ho nezalivam, na jare, kdyz jiz nehrozi mrazy, presouvam ho ven popr.na okenni parapetu, zalivam a hnojim - bohate se pak odmeni, udajne take snese mirny mrazik. Blanka

    OdpovědětVymazat