pozadí

úterý 8. dubna 2014

Vytunění nového kočárku

Accessories For a New Stroller


Udělala jsem si radost novým kočárkem Valco Snap 4. Nebyl vyloženě nutností, mám tu vozidla po starších dětech, ale má samá plus, lehoučký, dobře se ovládá, skládá... krom jednoho. Neměl polohování nožiček. Prvně vznikl pásek, který se zavěsí za madlo a zvedne se jím podložení pod nožkama. Pak jsem objednala kočárkovinu (miluju puntíky) a ušila mininánožník, který ke kočárkům dělá i jejich výrobce, ale pouze pro "západní" trh. Konečně mi prcek neskopává deku na zem a nožičky drží opět nahoře. Puntíky navíc krásně oživí celý kočár a vůbec nevadí, že odstíny fialové jsou trošku jiné, jak na původní boudičce.


Lehoučká taška byla také v plánu, na golfky nemůžu věšet nic extra těžkého, ale na přebalení, klíče, doklady, pití, hračku... a nějakou tu svačinu pro mě je ideální. Taška se uzavírá na zip, uvnitř podšívka a kapsa, na vnější straně jsou další dvě kapsy. Ty bych příště udělala trošku vyšší. Chtěla jsem vyrobit nějaké extra zavěšení na madlo kočárku, ale zjistila jsem, že i pouhé přehození popruhu zatím stačí. Však nějaké držáky na tašku můžu dodělat, pokud čas ukáže, že by to bylo lepší řešení.


Překvapilo mě, jak snadno se z kočárkoviny šije, dezénů je na výběr spousta a každý kočárek tak může být originálem.

23 komentářů:

  1. Ty brďo, ty máš "lila" :-o Já chtěla taky fialku, ale se stříbrnou konstrukcí a nikde zrovna ho neměli :-( Asi pořídim jen extra stříšku :-D A ty puntíky jsou fakt parádní ;-) Kdepak mají takhle pěknou kočárkovinu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem taky vybírala stříbrnou konstrukci, ale už neměli a kočárky mizely tak rychle, že jsem si říkala, že barva konstrukce je to nejmenší, hlavně, když muž konečně s koupí souhlasil:-) Puntíky mají na unuodesign.cz, ale měla tuším i gabinka.cz, akorát z unuo jsem toho nakonec vzala víc, když už jsem objednávala.

      Vymazat
    2. našla jsem taky na unuo, ale nakonec jsem nevzala puntíky, protože jsem se na první pohled zamilovala do Koček v ráji x-)

      Vymazat
    3. teda vlastně Sovičky v ráji :-D

      Vymazat
  2. nádhera, velká škoda že právě likviduji sporťák a golfáč si moc neužijeme.
    M*

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko to je krása, myslim, že kočárek bys pak mohla prodat dráž než si koupila ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, to je taková paráda, že od té doby, co jsem viděla fotky, nutně "počebuju" taky. Už vybírám látku. Až se chlap začne rozčilovat, svedu to na Tebe ;)
    Strašně moc se Ti to povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi tak to je nádhera! Těší mě vidět, jak šikovné ruce vylepšují a oživují věci ve zcela originální praktické věci na které je radost podívat se!

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju, ale dělá to opravdu hlavně ta látka:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to je zase dokonalé. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Zuzko, :)
    fakt to máš nádherné! Já teď také čekám mimčo a nechce se mi kupovat kočárek za 20 tisíc... a dívala jsem se na Tvůj nápad, jak jsi šikovná! Úplně mne to nadchlo. Já nejsem moc zkušená švadlenka, myslíš, že bych to také zvládla ušít? Jsem si říkala, že bych si koupila nějaký starší kočárek - líbí se mi jane slalom pro, který má hodně částí sundávacích - a že bych si ty potahy našila nové. :)
    Ty střihy sis dělala sama? A jak jsi vlastně docílila toho, že ten nánožník drží takový perfektní tvar?
    Děkuji Ti moc za rady a přeji Ti krásný den. :))
    Zdraví Hoppik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočárkovina jde koupit v různých dezénech, výběr je široký, pokud si kočár sama obšiješ, budeš ho mít opravdu originální:-) Jestli má Jané Slalom Pro sundávací díly, tak to asi půjde, nemám ho, takže nevím. Někdy je problém dostat se do různých míst mašinou. Ale s trochou nadšení jde zvládnout všechno, pak se nezapomeň pochlubit.

      Střihy jsem si dělala sama, ten proces, kdy látku neustále přikládám, měřím, maluju mizícím fixem a upravuju, je asi docela legrační. Nánožník se zapíná zahnutím přes madlo a uvnitř je "podlaha" z podložení nožiček, proto tvar drží.

      Vymazat
    2. No, musím uznat, že ten kočárek máš fakt dokonalý! Dívala jsem se na ty látky, tak je jich opravdu hodně. Teď s manželem řešíme, zda-li si ten vybraný kočárek koupíme, zjistili jsme totiž, že je roku 2008. Pošít by šel, ale manžel má strach, aby vydržela konstrukce (je po 1-2 dětech, málo používaný), teď budeme mít první mimčo a pak bychom chtěli alespoň ještě jedno. :)) Snad by mohl vydržet ještě 2 další caparty. V neděli se na něj pojede podívat, tak uvidíme.
      Děkuji také za rady s tím podložením, myslela jsem, jestli tam není třeba ronoplast...
      Pokud ten kočárek koupíme a podaří se mi přešít, tak určitě fotku pošlu. ;-)
      Pěkný večer :)

      Vymazat
  9. Zuzi máš to moc pěkné taky se chystám na ušití tašky na golfáč, nevíš kde sehnat nějaký střih?
    A myslíš že by se tento materiál (kočárkovina) hodil na ušití polstru pro zahradní žídle?
    hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, netuším, kde sehnat střih, nepídím se po nich, vymýšlím svoje:-) Polstrování na zahradní židle bych já osobně z kočárkoviny nechtěla, asi bych k takovému podsedáku byla přilepená, což by mi nebylo příjemné. Kočárkovina je nepromokavá, tím pádem ani nedýchá. Mamce jsem loni podsedáky na zahradní židle šila z pevnější bavlny z Ikea, mají docela zajímavé vzory a slušné ceny, mamka i navštěvy byly spokojené.

      Vymazat
  10. Dobr den a na zakázku to nešijete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šiji i na zakázku. Buď si tady na blogu můžete najít můj e-mail (stačí kliknout na zobrazení celého mého profilu vpravo nahoře) nebo to můžete vzít přes Fler - odkaz opět vpravo nahoře. Z.

      Vymazat
  11. můžu se zeptat nesijete i pro lidi? pripadně nějaký odkaz?

    OdpovědětVymazat
  12. Šiji i na zakázku. Buď si tady na blogu můžete najít můj e-mail (stačí kliknout na zobrazení celého mého profilu vpravo nahoře) nebo to můžete vzít přes Fler - odkaz opět vpravo nahoře. Z.

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý den, chtěla bych si take ušít tašku,ale nevím si rady,kdy našít zip? jestli než sešiti k sobě díl vnitřní a poděívku nebo až na konec?děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, těch postupů je více, záleží, jak máte řešený zbytek a co si zvolíte. Vzhledem k tomu, že tento konkrétní model je můj vymyšlený a prodávám jej, přesný návod neposkytuji. Ale dá se šít jako jakákoliv jiná běžná taška:-)

      Vymazat