pozadí

pondělí 3. června 2013

Kosmetické taštičky s volným prošíváním

Cosmetics Bags with Free Quilting

Snažím se teď nové látky nenakupovat, ale využívat bohatých domácích zásob. Mám radost z každé látky, kterou využiju do posledního kousíčku, a tak vznikají tyto malé taštičky osvědčených střihů (sama je používám).


Tato je moje srdeční záležitost, opravdu krásný vzor se mi podařilo podtrhnout volným prošíváním, takže vzor hezky vystupuje, což na fotce bohužel tak nevyniká:-( Jednu jsem si ušila i pro sebe, protože člověk se má obklopovat hezkými věcmi, rozhodně to pomáhá zvednout náladu.



Z této látky jsem kdysi dělal polštář pro mamku, má ráda přírodní barvy. A tohle jsou využité zbytečky. Ta delší taštička je úžasně praktická, jak je nízká a jde doširoka roztáhnout, velmi dobře se v ní hledá a může krom kosmetiky sloužit třeba na tužky.


I levandulová látka je tímto zlikvidovaná, volné prošívání mě baví a na těchto malých projektech se dobře trénuje.

2 komentáře:

  1. Ty jsou nádherné Zuzanko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherne si sa na taštičkách vybláznila sú prekrásne a tie látočky ach :O)

    OdpovědětVymazat