pozadí

pondělí 15. července 2013

Narozeninové praporky

Birthday Flags


Dnes jen taková rychlovka, když si maminka v devět večer vzpomene, že by svému dítku, které další den slaví narozeniny, ještě ráda udělala nějakou ozdobu...



Praporky jsem vyřešila velmi jednoduše, právě s ohledem na čas, spát jsem se dostala před 12h, takže úspěch. Vystříhané trojúhelníky jsem oboustranně nažehlovacím vlizelínem přižehlila k bílému plátnu, kousek od kraje prošila a nakonec vystříhla entlovacími nůžkami. Na šňůrku mám pomocníka, tvořítko na šikmé proužky, tentokrát jsem v něm přežehlila proužek rovný a trojúhelníky do ní zašila.


Látky jsou z německé kolekce, použila jsem všechny barvy a vzory, které mám nakoupené. Děti měly radost, to je hlavní, když jsem dnes girlandu uklidila, hned si stěžovali, proč už tu prý nevisí? Však další narozeniny budou za pár týdnů, takže si praporků zase užijí.






1 komentář: