pozadí

pondělí 9. prosince 2013

Tepláky a šatičky

 Na teplácích ve vel. 134 se člověk moc nevyřádí, tak aspoň iniciála a barevné patenty pro oživení. Chtělo by to ještě ocelové pláty na kolena, ale ty jsem zatím nesehnala:-)




Sháněla jsem nějaký jednoduchý střih na šatičky pro neteřinku, které bude v létě 1,5 roku. Střih sice jednoduchý je, přesto mi šití dalo opět zabrat. Nejdřív se mi zdál extrémně široký, proto je vepředu ten sámek, který však nakonec vypadá dobře. Zadní díl má vprostřed jednoduše šev. Při zužování mi ale nedošlo, že musím zase upravit výstřih, takže šatky by nešly přes hlavu, musela jsem tedy oproti původnímu plánu zase přidat zapínání na rameni. Na šití kanýrků jsem se několik let těšila, sama jsem je na šatech milovala. A navíc se doma našly ladící kytičkové knoflíčky. S výsledkem jsem docela spokojená, snad budou neteřince sedět.


3 komentáře:

  1. Pěkné :-) Na šití šatiček jsem se taky moc těšila, nejdřív jsem šila pro neteř a teď už i pro vlastní holčičku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. obojí je super, šatičky moc krásné :) Taky si ty kanýrky užívám. Ještě, že mám holčičku. Neteř mám jen jednu a její maminka není úplně kanýrkový typ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já nejsem moc kanýrkový tip. Ale jak mi pořád servírujete ty vaše krásný kanýrky, tak asi za chvíli budu!

    OdpovědětVymazat