pozadí

pondělí 3. února 2014

Další domeček na postel

The house on the bed again

Byla jsem požádána o ušití dalšího domečku na postel. U nás je to vděčná hračka, dům, obchod, pirátské doupě, vězení... jak je zrovna potřeba, i když samozřejmě není v provozu každý den.


Měla jsem určitý nápad, ale zákaznice se držela své představy, proto mi chvilku trvalo se s tím smířit a šití jsem odkládala. Chlapeček, pro kterého je domeček určen, si přál sluníčko, mráček, žirafu, krokodýla, slona, auta... Trošku divoké, bylo potřeba to mírně osekat a takto vypadá výsledek.


V levé části mají žebřík do vrchní postele, olistěná větev tedy bude spíš vykukovat. A vše bude zavěšeno na žabkách, kolejnice bude přišroubovaná na roštu horní postele.


Já ten náš šila před několika lety večer před Štědrým dnem ze starých závěsů. Není vůbec tak pohledný, spíš jsem se snažila, aby ho rarášci hned neroztrhli, drží dodnes. Měla jsem obavy, jestli si s ním vůbec budou hrát, na takový pokus mi přišly ty závěsy tak akorát. Mají ho rádi. Je vidět, že někdy stačí i kus hadru a děti mají spoustu radosti:-)


3 komentáře:

  1. Teda, máš to krásné. To mají kluci parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je vážně zajímavý nápad. A přijde, vám že se v postýlce děti potom cítí lépe a dobře se jim tam spí? Já premyslela, že bych koupila přímo postel ve tvaru domečku, takovou. Ale toto je právě tak skvělý nápad, že teď váhám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, takhle to vůbec nebylo myšleno, je to pouze na hraní, přes den, pokud to děti chtěly nechat i do druhého dne, shrnuli jsme domeček nabok, jako závěs. Jinak by domeček dost zavazel tomu, kdo dole spí, vždyť ta látka je v půlce jeho postele:-)

      Vymazat