pozadí

úterý 15. července 2014

Jídlo z filcu

Food out of Felt

  

Dlouho mě děti prosily a já slibovala udělat jim nějaké jídlo k nádobíčku. Ač kluci, k vaření se mají (asi po tatínkovi), pomáhají i v opravdové kuchyni a rádi si hrají třeba na restauraci. Dokud jsou jejich hry takové, ráda je podpořím.



Inspirací mi byla nekonečná studnice nápadů na internetu, vygůglila jsem si obrázky jídel z filcu a jeden večer místo šití spíš stříhala. I když na šití v konečné fázi u některých kousků taky došlo. Ještě by se mi líbily koláčky, ale už nemám béžovou na základ těsta, tak ty třeba zase někdy jindy.

3 komentáře:

  1. Zuzko, máš to úžasné :-) Taky bych se k tomu měla dokopat, dokud si děti hrají na vaření.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné,jídlo šiju,ale sýr a houbičky ještě nemám,tak se musím polepšit.Ať se klukům hezky vaří.Koláčky budu teď zkoušet asi z barvy co máte na párečkách taky by to šlo.Hezké letní dny Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. No doslova k sežrání :o) Zejména ten Ementál a houbičky. Naštěstí nemám doma žádný filc, tak bude muset stačit to plastové jídlo, co máme doma...

    OdpovědětVymazat