pozadí

čtvrtek 16. července 2015

Zašité vzpomínky

The Memoryquilt


Zakázky na vzpomínkovou deku bývají náročné. Často je docela komplikovaná a zdlouhavá domluva, téměř vždy je zrovna výpadek dodávky látky, na kterou se dá tisknout, občas látky pouští a nejsou použitelné nebo už nebývají v požadovném množství a musí se narychlo vymýšlet náhradní varianta. Ale výsledek většinou stojí za to. Největší hodnotu mají samozřejmě fotky, které připomínají vzácné okamžiky.


Na tuto zakázku jsem měla sice velmi málo času, ale vkus zákaznice je mi blízký, takže jsem ji šila opravdu s chutí. Navíc mi byly zaslány opravdu kvalitní fotky, upravené, ořeznané, tím ubyla práce mému muži, který má tisk fotek na starosti.


Jak přibližně taková deka vzniká, si můžete přečíst zde. A já už jen doufám, že balíček s dekou přijde včas a oslavenec bude s dárkem spokojen.


1 komentář: