pozadí

středa 26. srpna 2015

Ninja na tričku

Ninjas on the T-shirt


Desetiletého raracha už neuspokojí jen tak něco, ale ninja na tričko ano, vzor si synek vybíral sám. Látky jsem musela vzít opravdu hodně, jinak by ji ze zahraničí neposlali, takže buď budou trika i na prodej nebo odprodám kus samotného materiálu.


Šedý patent se mi na olemování rukávů moc líbil, ale už jsem neměla dostatečnou šíři, napadlo mě spojit jej v polovině kouskem černého úpletu a rázem je z toho malý ozdobný prvek, který jsem zopakovala i na lemu výstřihu a na spodní části trička.


V tomto věku se už nedá počítat s velkým nadšením z blížícího se začátku školního roku, snad tedy aspoň nová garderoba synkovi zpříjemní začátek školy.


6 komentářů:

  1. Parádní kousek .-) Pokud by jste se ráda nějaké té látky zbavila, ráda bych si kousek odkoupila :-) Mám s devítiletým synem podobný problém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jity, vzhledem k tomu, že se budeme brzy stěhovat, uvítám, když budu mít látky o trochu méně:-) Nenašla jsem na tvém blogu žádný kontakt, tak se mi ozvi na mail zuzka.sim@centrum.cz a klidně se domluvíme.

      Vymazat
    2. Konečně jsem synovi ukázala tričko, ale k mému překvapení Ninji na třiko nechce :-( no děti...
      Tak se nezlob, ale tím pádem jí brát nebudu. Koukám, že syn nám šetří finance :-)

      Vymazat
    3. Zuzko já bych si od tebe ninji ráda odkoupila. Pořád šiji holkám a pro syna - 10 let žádný pěkný úplet není. Jinak to nastavení patentu vypadá fakt super.

      Vymazat
    4. Denčo, nedaří se mi na tebe dohledat žádný kontakt, ozvi se mi na mail (uveden výše v komentářích) a domluvíme se.

      Vymazat