pozadí

neděle 5. června 2016

Myšičko, myš, pojď ke mě blíž...

A Cord Trousers with The Mouse


Inspirovala jsem se kalhoty, které jsem zahlédla kdesi na bazárku. Myška na koleni mi připadala jako skvělý nápad. Mohla jsem ji zaměnit aspoň za kočku, ale kočky máme všude, takže jsem jednoduše nechala myš.


 Šedý manžestr byl kdysi dávno koupen ve zbytcích. Pruhy dlouhé sotva 40 cm, pokud se však nohavice sešijí ze 2 dílů, stačí to. Kapsičky jsem tvořila za pochodu, chtěla jsem něco jiného než klasiku.


 Manžestráky jsou zatím trochu delší, doufám, že teď je tolik potřebovat nebudeme a přes prázdniny každé správné dítko pořádně vyroste.



Myšička má u naší holčičky velký úspěch, nedivím se, já v jejích letech podobné kousky také milovala. Naše maminka si s naším oblečením totiž taky vyhrála. Dodnes mám v paměti bílé tílko s vyšitou růžovou kočičkou a flanelovou noční košili s aplikací myšky...



1 komentář:

  1. Pěkné, měli jsme takové rifle, ale šedé mešestráky ladí líp :o)

    OdpovědětVymazat