pozadí

úterý 18. června 2019

Kraťasosukně

Shorts/skirt


Bylo potřeba vymyslet kompromis mezi touhou nosit sukýnku a potřebou řádit, všude lozit, zvedat si sukýnku a vůbec, do chování dámy ještě daleko. Probém nám vyřeší sukýnka s všitými kraťásky.


Střih naprosto jednoduchý - vršek pasujících legín a k tomu sukně, co zbytek látky dovolil a aby se aspoň trošku točila. Vše sešité do jednoho pásku s gumou a malý ozdobný knoflíček pomůže rozpoznat přední stranu.




Spokojenost na obou stranách. Jasně, samotná sukně by byla vzdušnější, ale v současném věku už opravdu není žádoucí, aby okolí okukovalo spodní prádlo a do školy při střídání práce v lavicích a na koberci se rozhodně bude hodit.



6 komentářů:

  1. No to je bezvadný nápad, už jsem to okukovala u tenistek. Naše holčičky jsou ještě malé, ale rok se s rokem sejde a taky to využiju. Ukládám do paměti, snad to tam najdu, až to bude potřeba. 😀 Z. O.

    OdpovědětVymazat
  2. To je bezvadný nápad!:-) Kupovala jste někde návod? Děkuji! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod jsem psala v textu - vrch padnoucích legín, ze zbytku obyč. sukýnka a oboje sešít do pásku s gumou:-)

      Vymazat
    2. Děkuju. Po šití oblečení zatím jen pokoukávám, tak jsem to nepochopila. :-D Tak třeba někdy se k tomu i dostanu:-) děkuji a pěkný den. Lucie

      Vymazat
  3. Mila Zuzko, to je perfektni! Mam stejne starou holcicku. To musim nutne zkusit. :) Dekuji, jste mi velkou inspiraci! Mejte se krasne. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásné a moc se mi to v téhle látce líbí! Já na tom taky už trvám, jen to u nás zatím vždycky dopadlo tak, že prostě pod šatky/sukni kraťounké legínky. Pár jich za tímhle účelem máme. Ale je fakt, že tam je v pase o gumu víc... Zase je sukýnka nositelná i s punčochama. Ale když to vidím, že bych přece jen zkusila? :)

    OdpovědětVymazat