pozadí

úterý 16. května 2017

Zpracovávám zbytky

Koupila jsem balík zbytků. Ne, že bych neměla z čeho šít, naopak. Skříně látek jsou napěchované k prasknutí. Ale šití ze zbytků mi přijde takové kreativnější, baví mě to víc. Vymýšlet, jaká věc by z těch kousků mohla vyjít, jak nakombinovoat, prostříhat...


Takže softshellky. Podařilo se mi získat i kousíčky hnědé, protože ze samotných dinosaurů by softky nevyšly. Veselé, univerzální pro kluka i holku a možná že dobře, uvidím, jestli nepůjdou z domu, protože dcerka si není tak úplně jistá, jestli jsou dostatečně holčičí... ach ta školka a předsudky co je holčičí a klučičí:-(


A pak hromádka trenek. V této velikosti jsem už neexperimentovala a sáhla po hotovém padnoucím střihu z Ottobre. Přiznávám, že ne všechny vzory jsou hodny počínajícího puberťáka, ale zase co s těma látkama, že? Nakonec hoši uznali, že na boxerky to nevadí a vesele je nosí. Než jsem stihla vložit příspěvek sem, jsou už několikrát protočené pračkou, takže no problem. Zužitkovala jsem fakt všechny kousky, některé trenky jsou vícebarevné, prostě jak to vyšlo.



7 komentářů:

  1. Myslím, že i pro tento věk jsou dobré, rozhodně jsou originální :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Super trenýrky , mohla bych poprosit z jakého čísla je střih ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Nezbyl Ti jeden samotnej růžovej dinosaurus? Kdyby byl dole na nohavici, už by to bylo neoddiskutovatelně holčičí :) mně se každopádně kalhoty líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborný nápad! Uvidíme, jestli projde i přes schvalovací komisi:-)

      Vymazat
  4. Krásné šitíčko. :-)Kalhoty se hodí jak na kluka, tak na holčičku. ;-) Prosím, z čeho šiješ trenýrky, kde kupuješ materiál? Chtěla bych vyzkoušet. Děkuji. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina těch trenýrek jsou různé zbytky z triček, pyžamek atd. Mám pro atopického syna ráda biobavlnu od Moraviatexu, té koupím celé kilo, našiju pyžama, tílka a trenky, aby měl na těle kvalitní materiál a ekzém se mu nehoršil. Mívají takové "pyžamové" vzory, na klasická trička to právě moc není, takže na spodní prádlo taky ideál.

      Vymazat