pozadí

neděle 22. října 2017

100% český advent

100% Czech Advent


Objevila jsem krásný, vkusný panel na advetntní kapsář s českými tradicemi. Lence Velebové, autorce zajímavých knížek Střihněte si na šaty a Střihněte dětem na šaty, se zase něco podařilo.


 Kalendář přímo vybízí k vycházce do lesa s připraveným dokrmem pro naše zvířátka, děti vědí, který den se mají těšit na mikulášskou nadílku, připomenou si potřebu teplého oblečení na veškeré zimní radovánky, začnou určitě ochotně pomáhat s pečením a zdobením, nákupem kapra, zdobením stromečeku, až se dostanou k tomu hlavnímu, Štědrému dnu. Kapsičky jsou poměrně velké, do 9 x 10 cm se vleze jak nějaká dobrota, u nás třeba i pytlík čaje, nějaká drobnost nebo knížečka z Advetního kalendáře od Ivany Pecháčkové.


Opravdu naše, české Vánoce, nic přejatého. A kdo by si chtěl rýpnou, toho ujsitím, že vnitřní výplň kapsáře tvoří termolín opět české výroby, stejně jako plátno k podšití kapsiček nebo na zadní stranu, i látka použitá na lemování by měla být asi naše. Šiji českými nitěmi, o původu bambusové tyčky si až tak jistá nejsem, ale stuha na zavěšení je z Dobrušky:-)


Pokud si panel na kalendář objednáte, přijde vám mailem i pěkně udělaný fotonávod. Ušití mi trvalo něco přes 3 hodiny, ale jela jsem jako šroubek a neměřila jsem si čas u prvního, který samozřejmě zabral času více, jak vždy, když člověk dělá něco poprvé. Oproti původnímu návrhu jsem udělala kapsičky podšité, líbí se mi to tak víc a celý kapsář jsem ještě olemovala.


Na panelu najdete i pytlíky na mikulášskou nadílku, do mráčků je možno vepsat jméno dítěte a potom i vánoční dekoraci z hvězdiček.

1 komentář: