pozadí

neděle 10. prosince 2017

České merino

The Czech Merinowool


Na Valašsku umí utkat i nejjemnější merino vlnu, kterou mám moc ráda. Je to sice draný materiál, ale jako věčně zmrzlá ocením její termorelugační schopnosti, jako dost se potící i to, že nepodporuje množení bakterií a nenabírá na sebe pachy. Jednoduše, i když se při sportu zpotím, neobtěžuji svým odérem okolí (a sebe). Stejně výborná mi přijde na zimu pro děti, když postojí, zahřeje je, když se začnou hýbat, je schopna je udržet v podobné teplotě a nejsou celí zpocení. Dříve jsem merino vlnu kupovala od finského výrobce Myllymuskut, ale zjistila jsem, že materiál z Moraviatexu je kvalitou i vlastnostmi srovnatelný a aspoň trochu levnější.


Pruhované merino mi přišlo pěkné i praktické, ale chápu, že dcerka si aspoň na vršek vybrala malinovou růžovou. Obrázky z vytkávaných stuh přidávám, aby si prckové snadno poznaly přední díl.



Lepší fotku varianty trika pro syna momentálně nemám, ale je to to stejné, akorát v jiné barevné verzi. Výhodou tohoto materiálu je i jeho snadná údržba, zvládne běžné praní jemného prádla, obvykle nechávám uschnout na šňůře, ale už se párkrát připletlo i do sušičky a vydrželo. Testujeme postupně celá rodina už druhou sezónu.


Muž má ještě triko z této modré, mám vyfoceno pouze na bodýčku, loni ho sundávat téměř jen na praní, na nošení si ho také moc pochvaloval.



2 komentáře:

  1. Krásná trika, proužky mám ráda. :-) A malinová super. ;-) Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :o)
    Teda žasnu nad tím celým růžovým, to bych od tebe nečekala :o))
    U nás by pochopitelně růžové vyhrálo na celé čáře...

    OdpovědětVymazat