pozadí

sobota 10. března 2018

Pánské boxerky

Celý loňský rok jsem se nemohla dočka posledního čísla Ottobre, které z názvu Family slibovalo i střihy pro muže. Dámské modely z tohoto vydání mě tedy nezaujaly, ale v pánských jsem opravdu našla téměř vše potřebné. Vsazovaný rukáv, raglánový rukáv, trika, mikiny s kapucí i bez, 2 druhy kalhot... a taky celkem nečekaně boxerky! Něco pro lenochy, kteří by si sice mohli udělat střih sami ze starých, už rozpadených, ale když mi to někdo takto naservíruje hotové, ráda využiju.


První testovací modely dopadly dobře. Velikost 52 z časopisu vcelku odpovídá klasickému L v obchodech, akorát nohavičky jsem hned na střihu zkrátila. Jedny jsou přesně podle střihu, další už mírně upravené, trošku zúžený přední díl a boční díly udělané v kuse, na bocích tedy není šev (čím míň švů u spodního prádla, tím líp).


Zadní díl pěkně sedí díky klínu a přední díl je dvojitý. Gumu jsem přišívala na coverlocku, díky tréninku na boxerkách pro syny už mi to i trochu jde.



6 komentářů:

  1. No pěkné! Na ty se taky chystám, ale dětské požadavky zatím vítězí...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jste mě přiměla se znovu do toho čísla podívat. Právě jsem se taky těšila, ale v podstatě mě neuchvátilo nic. Možná je to tím výběrem látek/modelů na fotkách... nevím, snažím se podle náhledů střihů. Snad jen ten dámský rolák. A pánské jedny kalhoty, ale to je hudba budoucnosti :)). Ale ty trenky vypadají dobře. Prosím, co jste použila za úplet? Klasický, spíš pevnější, s elastanem? A ta guma? Že je tak bez tunýlku v pase, neškrábe? Nebo je to nějaký speciální měkši druh? A děláte tak i u dětských? Tam jsem vždy dělala právě tunýlek, ale tohle vypadá líp. Děkuji, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplety jsou klasika, 95% bavlny, 5% elastanu, co jsem našla doma za zbytky. Guma je obyčejná pruženka, muž si na škrabání nikdy nestěžoval, všimla jsem si, že ty pánské už obvkle nemívají gumu v tunýlku. Ale dá se rozhodně klidně tunýlek přidat. U dětských to dělám taky jak kdy, jak mi vychází látky:-) Jinak k tomu Ottobre, oni mají střihy obvykle pěkně padnoucí (aspoň mě i dětem zatím vše sedělo dobře nebo s drobnými úpravami, které zvládnu sama), takže není problém využít jiné látky, díly si prostříhat, nakombinovat, přidat kapsu atd. Proto jsem byla nadšená volbou pánských střihů, i když konkrétní fotky mě třeba tolik nezaujaly. Uvidíme, mě vše hrozně dlouho trvá, takže bude ještě trvat, než další střihy vyzkouším:-)

      Vymazat
  3. Krásný den,
    ty trencle jsou super. Také doma šiju, manžel jiné, než ušité, nechce - upravený střih, kvalitní materiál. Chápu ho.
    Já šiji dle tohoto střihu: https://minikrea.dk/en/product/77405-underwear-adults-paper-pattern/, jen já neumím tak super našit tu gumu, tak mám střih upravený a gumu všitou dovnitř, manželovi to i více vyhovuje.
    Přeji krásný den a radost ze šití.
    Velmi ráda sleduji Vaší práci, jste velmi šikovná.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    bylo by možné, že byste mi tento střih zaslala na email (vrzalova.m@atlas.cz ) ?? Klidně ráda zaplatím.

    Děkuji

    Marie V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, máte možnost si tento střih koupit právě v časopise Ottobre 7/2017:-) Z.

      Vymazat