pozadí

středa 9. května 2018

Dětská deka mint + šedá

The Kids Quilt Mint + Grey


Deka šitá na zakázku jako dárek "do kouta", tedy pro novorozené miminko. Ani netuším, jestli se už ví, co za pohlaví to bude, ale zadání bylo, aby deka byla unisex, zadavatelka si přála barvy mint a šedou, domluvili jsme se ještě na oživení veselými sovičkami.

 
Rozměrově aby chvíli vydržela nejen na pasení koníků, ale později i na přikrytí nebo jako částečný přehoz přes postel, takže 80 x 120 cm. Aspoň mě se tento rozměr osvědčil, protože takto velkou deku jsem dělala pro dcerku a využívá ji už téměř 5 let. Vlastně jsem dělala podobný styl, čtverce, použila jsem i stejné prošití, protože mi připadá zajímavé, neokoukané.



Moc se mi líbí nápad dát patchworkovou deku jako dárek pro miminko. Myslím, že je to věc, která najde dlouhodobé užití, je praktická, originální a hezká zároveň.



1 komentář: