pozadí

neděle 21. dubna 2019

Softka pro nejstaršího

The Softshell Jacket for the Oldest


Náš nejstarší plánuje daleké cesty, kde počasí může být vrtkavé. Je mi jasné, že díky dobře připravené výbavě bude buď vedro nebo dokonce nakonec nepojede vůbec, ale softku tak jako tak unosí.


Základní střih z Ottobre 6/2017. Barevné členění si synek vymyslel sám, požadavek kapuce a kapes se zapínáním splněn.



Stojáček je vynechaný, kapuce všitá rovnou, náplety v rukávech jsou skryté, bunda prodloužená, zadní díl lehce do oblouku a přidala jsem dole stahování.



Krom návrhu člěnění se potomek zapojil i při vytahování střihu.


I když střih sedí hezky, bojovala jsem s podsádkami. Nemám zažité, co nejdřív, kam a k čemu přišít, takže bylo občas potřeba párat a hodně přemýšlet. No a opět výpustkové kapsy. Obě přišité obráceně, což jsem zjistila až při převrácení na líc... vypárat a strefit se přesně do těch míst, kde už byly udělané nástřihy. Ale nelituju, všechny potíže pak převálcuje radost z hotové práce.



A nejvíc mě překvapilo, že když jsem zkusmo bundu oblékla já, krom délek už by mi byla skoro dobře.



Žádné komentáře:

Okomentovat