pozadí

neděle 1. listopadu 2020

Pánská pyžama

Men´s Pyjamas


Před časem jsem sháněla kostkovaný flanel, ale požadavkem krom pánských barev byla hlavně kvalita látky, protože jsem nestála o žádný "hadr". Ukázalo se, že takový cíl je asi nesplnitelný. Naštěstí mi jedna paní věnovala své staré zásoby. Byly to různé kusy v šíři 90cm a ještě s vadami, takže jsem doslova kouzlila. Pyžamo je takové patchworkové, různě nadšívané, vadný tisk je místy vidět, ale svůj účel splní a myslím, že ve výsledku vůbec nevypadá špatně.


Nadchl mě střih z Ottobre Family 7/2018, prostě klasické pánské pyžamo. Můj pokus o podobný výrobek před 15 lety dopadl tak nějak všelijak. Muž ho sice dost let užil, ale pyžamo bylo celkem úzké a límec trochu připomínal módu 70. let (dlouhý, špičatý). Toto je mnohem lepší a opravdu hezky sedí.


A tady je dobře vidět, jak jsem si musela pomoct nadstavováním dílů - jeden rukáv je ze 2 dílů, na zadní díl bylo nutné přidat sedlo, na kalhotách je na boku vada tisku. Pozorný čtenář si možná všiml i vady tisku na kapsičce na předním dílu kabátku. Kostky navazují pouze vepředu a vzadu na kalhotách, na předním díle kabátku a na límci, ano, i ten je sešívaný. Jinde to bohužel nešlo. Ale přijde mi, že se to v té větší kostce docela ztratí.








A nákup úpletu na kila v Moraviatexu. Pro pětičlennou rodinu se vám občas hodí nakupovat na kila a ne na metry. Takže, co se dá ušít z kila úpletu s elastanem? Třeba 2 pásnká pyžama, jedno s dlouhým rukávem i nohavicemi (už nošené, takže jsem ho na focení jen pěkně poskládala), druhé letní.

1 komentář:

  1. Já jsem vyhlédla pěkné pyžamo tady. A asi taky pořídím. Už moc dní do vánoc nezbývá. Tak aby to dorazilo včas. Tohle je podle mě vděčný dárek. Jen vědět přesnou velikost.

    OdpovědětVymazat