pozadí

úterý 17. prosince 2019

Podzimní šaty

A Autumn Dress


Podařilo se mi sehnat krásnou teplákovinu Autumn Soul od Lillestoff. Mám ráda hořčicovou barvu a myslím, že větší vzory mi pasují. Takže šaty do práce. Střih z Ottobre 5/2012 už mám vyzkoušený, akorát jsem se ještě nepochlubila, snad to brzy napravím. Trošku jsem si upravila výstřih a rukávy udělala širší a stáhla je pak do nápletu, aby byla změna.



Střihy z Ottobre mi hezky sedí a tady se mi líbí dobré tvarování vrchního dílu. Prsní záševky považuje spousta začínajících švadlenek za zbytečnost, protože je nevyzkoušely a neznají jejich kouzlo. Ač jsem prsa zdědila spíš po tatínkovi, díky prsním záševkům vynikne i to málo, čím jsem obdařená. Záševky jsou i vzadu, aby šaty hezky kopírovaly ramena a prohnutá záda. Na šití to není nic těžkého a při tom hezky tvarují oděv.

 

Kapsy ve švu se mi osvědčily právě už u těch šatů, které jsem ještě neukázala. Přes zimu mi stále teče vodová rýma, kapesník je pro mě nezbytnost.




2 komentáře:

  1. Se zpožděním prolítávám, tohle je paráda. Taky teď pořád jedu v šatech :)
    Hezký nový rok a někdy na viděnou!

    OdpovědětVymazat