pozadí

pondělí 30. března 2020

Šití i pletení

The Sewing and The Knitting


Měla jsem potřebu si rouškošití zpříjemnit i něčím jiným. Mám tu hlavně díky dajalatky.cz slušnou zásobu úpletů pro velké kluky a chlapy. Momentálně si syn zvolil tuto. Vzhledem k tomu, že na něj jde jakési černé období, jsem ráda, že ho zaujalo i něco barevnějšího. Plynule jsme z dětského přešli na nejmenší pánský střih.


Šít jsem se naučila od mé maminky a něco málo jsem pochytila i od babičky. Obě byly úžasně šikovné ženské, které uměly snad všechny ruční práce, na které si člověk vzpomene. Maminka dnes už moc nešije, zato se po letech vrátila aspoň k pletení. Díky ní mám nádherné a teplé šátky, šály a čepice všech možných stylů. Poslední dílo se nám dokonce podařilo vyfotit. Je podle návodu z jarního KALu 2020 od Vlněných sester. Krásně měkké merino nejspíš unosím ještě i tuto sezónu.



Žádné komentáře:

Okomentovat