pozadí

sobota 2. ledna 2021

Předvánoční dodělávky

Těsně před Vánocema jsem zpracovala část merina. Mé oblíbené z Moraviatexu z let, kdy dělali aspoň pruhované, letos jsou v nabídce pouze jednobarevky. Pro pána trenky a jeho synové dostanou rostoucí podvlékací trička.

A pak zakázka mé kamarádky pro jejího synka, kterému je z obchodu většina věcí malých. U nás je v pase vždy vše volné, u nich se zase obráceně... Dostala jsem volnou ruku při kombinaci látek, což mě potěšilo, krásně jsem vyšila zbytky. I když jsem měřila, na takovýto typ postavy zvyklá nejsem, proto jsem si naštěstí netroufla šít bez zkoušky. 

 

Včas se ukázalo, že bude potřeba drobná úprava - klínky na bok, trošku jsem s tím počítala. Při běžném nošení to v podstatě není poznat a hlavně, chlapec má opravdu padnoucí softshellky.


Další doplnění spodního prádla mým hochům jsem už ani nefotila, trenek jsem se letos našila opravdu dost.


Žádné komentáře:

Okomentovat