pozadí

neděle 7. března 2021

Ptáci a brouci

A Birds and a Beatles

Na jaro by si každý měl pořídit něco nového. U dětí se to plní snadno, pořád něco potřebují, jak rostou. Objevila jsem originální designy látek v novém e-shopu Fox-latky, s dcerkou jsme se hned pustili do výběru a jako první zvítězila látka s ptáky a brouky.


Kdo obdivuje výtvory švadlenek v jedné zahraniční skupince stejně jako já, určitě si taky všimnul, že se tam tento střih nedávno objevil. Ano, inspirovala jsem se, připadalo mi moc fajn mít rostoucí a více variabilní tričko - nejdřív dlouhý rukáv, nařasený spodní lem, v létě nařasený krátký rukáv, další rok možná už nebude potřeba spodní lem řasit a rukáv bude 3/4. Snažila jsem se tedy tento střih napodobit.

Vzít 60 cm látky na takové triko vel. 134 je bláznovství. Musela jsem doslova kouzlit a využít každý ždibeček, na bocích nejsou přídavky na tunýlky po celé výšce, protože už bych tam zas nedostala rukáv... Šnůrky jsou doslova z odřezků. Takže příště vzít raději i něco jako rezervu.



Žádné komentáře:

Okomentovat