pozadí

úterý 22. dubna 2014

Mikiny

Velmi se mi líbil střih na mikinu v Ottobre 1/2014. Výběr barev byl celkem jednoduchý, jiné teplákoviny neměli (v nabídce byla ještě růžová:-) ), pruhovanou jsem měla doma a barvy se skvěle hodily.


Prvně vznikla šedo-zeleno-tyrkysová. Velikostně sedla oběma raráškům, takže jsem se rozhodla nechat ji mladšímu a ušít ještě jednu o trošku větší se změnou kombinace, ať mikiny chvíli vydrží, chlapi mi rostou jako z vody.



Oproti původnímu střihu jsem přidala barevné členění i na záda, zdálo se mi to veselejší a kapuci jsem udělala bez podšívky. Není tak těžká a tlustá, což právě nemám ráda. Švy na kapuci i kolem krku se mi podařilo pěkně začistit proužkem ladícího úpletu, zkoušela jsem to takhle poprvé a měla jsem radost, že se zadařilo.


Doma se nenašly žádné vhodné knoflíky, takže jsme si uděli procházku k babičce, abychom probrali její zásoby a většina fotek vznikla z této procházky.


Kluci nechtěli nové mikiny doma vůbec sundat, takže je mi naprosto jasné, v čem budou zítra sedět ve třídách, do kterých obvykle celé dopoledne paří sluníčko:-)

5 komentářů:

  1. Jsou skvělé! Šití pro starší kluky je pořádná výzva, tak jsem vděčná za inspiraci, co u Tebe nacházím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásný, moc se mi líbí ty detailní fotky, je na nich vidět jak si si vyhrála. Ale i ty na klucích stojí za to, je skvělý když mají radost, to je ta nejlepší odměna.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou perfektní! Moc se mi líbí ta pruhatá látka...
    A díky za inspiraci - začištění švu v kapuci mě nenapadlo a vypadá to výborně.

    OdpovědětVymazat