pozadí

sobota 24. června 2017

Vlčí máky

Poppies


Loni mě za výlohou jednoho butiku oslovily šaty retrostřihu, vypasovaný vršek a širší nabraná sukně. Cena relativně vysoká, ale hlavně mi úplně neseděly záševky, takže se mi nechtělo investovat do něčeho, co není 100%. Vzala jsem to jako výzvu, jestli zvládnu pasující šaty ušít?


Pátrala jsem po vhodné látce a po střihu, až jsem u kamarádky v Ottobre 2/2010 našla zhruba to, co jsem hledala. Stačilo přidat rukávek a změnit výstřih. Zní to jednoduše, ale radši jsem si poprvé v životě ušila zkušební vzorek z vyřazeného povlečení. Dobře jsem udělala, úpravy byly sice drobné, ale podstatné, například rozšířit v ramenou nebo prodloužit přední díl by na už ustřižené látce fakt nešlo. Konzultace po telefonu a zkoušku (naživo) mi udělala maminka, díky za to.



Krásný bavlněný satén jsem v e-shopu vykoupila. Bylo potřeba sesadit proužky a správně rozložit vzor, ale myslím, že výsledek stojí za to. Kupodivu i na bocích sukně se vzor krásně schází, skrytý zip se povedlo ušít napoprvé, prostě šaty jsou takové, jak jsem si je vysnila.



Jedinou nevýhodou je nutnost žehlení. Ale co už, jednou za čas to zvládnu, věcí na žehlení naštěstí nemívám mnoho.




8 komentářů:

  1. Moc povedené a ta krásná látka!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná látka a překrásný výtvor! Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Jste kočka. Moc vám to sluší.
    Skvělý výběr látky a krásně ušité.
    Blednu závistí. To jako fakt.
    Krásné prázdniny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný originální kousek. V reálu nejsou barvy tak křiklavé, jsou docela decentní, po shlédnutí naživo myslím, že zvládneš ušít už asi úplně všechno :o))

    OdpovědětVymazat
  5. No ty jsou úúúúžasné, krásná práce :)

    OdpovědětVymazat