pozadí

úterý 21. dubna 2015

Lehké tričko s netopýřími rukávy

 The Light T-shirt with Bat Sleeves


Zaujal mě lehoučký letní úplet od Lillestoff s pruhy, ty já totiž můžu. Jsem vděčná za vzory pro dospělé v pro mě vhodné barevné kombinaci. Původně jsem zamýšlela nějaké triko s vodou ve výstřihu, ale nakonec přišla kamarádka v novém modelu na styl netopýřích rukávů a bylo jasno. Půjčila jsem si na pár dnů její ohoz a v době poledního klidu mého batolete jsem se pustila do práce. Prcek toho mnoho nenaspí, chyběla mi ještě půlhodinka, musela jsem tedy došívat s batoletem na klíně, závěrečné švy jsou asi trochu křivé, ale už mi to bylo jedno, chtěla jsem mít hotovo.



Triko je moc příjemné, jediná nevýhoda, mačká se, musí se po vyprání žehlit (normálně trička nežehlím). Jsem ráda, že jsem si vyzkoušela nový střih, bylo to kupodivu snadné. Celé triko spotřebovalo 80 cm látky, nezůstaly téměř žádné zbytky, tak to mám ráda.


2 komentáře:

  1. Perfektní, střih i výběr látky. Moc pěkné, ležérní, tak to mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele tricko a krasne vam sedi. Hned by som take brala :)

    OdpovědětVymazat