pozadí

pátek 27. března 2015

Panenky Gorjuss

The Dolls Gorjuss


Většinou se snažím vyhýbat tomu, co mají a nebo chtějí mít všichni. Mám ráda aspoň náznak originality, i když ne za každou cenu, spíš takovou umírněnou originalitu, zas tak odvážná nejsem:-) Obrázky panenek Gorjuss patří mezi ty látky, které jsou prostě momentálně in a právě proto jsem se jim dlouho vyhýbala.



Ale mám dcerku, která má ráda panenky, kočky, houpačky a už docela nutně jsme potřebovali nové povlaky na polštáře na sedačce. Chtělo to něco efektního, jednoduchého a líbivého, už kvůli ní. Proto jsem nakonec využila náhody, že látky byly v obchodě zrovna na skladě a zakoupila.





Snažila jsem se aspoň o trošku nevšední zpracování. Možná už spousta jiných švadlenek zvolila volné prošívání i na tuto látku, já se zatím s žádnou takovou fotkou nesetkala. Šití šlo dobře od ruky a my máme doma na jarní svátky aspoň něco nového.



3 komentáře:

  1. To prošívání si moc líbí, taky jsem to takto ještě neviděla. Já osobně jsem obšívala jednotlivé bublinky v ruce. Dcerka byla určitě nadšená.

    OdpovědětVymazat