pozadí

neděle 23. dubna 2017

Můj puntík

My Dot


Na Fleru mám největší úspěch s doplňky na kočárek. Sama jsem s naší nejmladší ratolestí testovala potahy na madlo, nánožníčky a tašky na veškeré potřebnosti pro matku vozícího se prcka. Tak vznikl můj jednoduchý, ale velmi praktický střih na kabelu s dvěma nakládanýma kapsama.


Pěkně prostorná pro všechny nezbytnosti, uvnitř větší kapsa na suchý zip, šňůra s karabinou na klíče. Jedno ucho dostatečně dlouhé pro nošení přes hlavu (na pošťáka neboli křížem), při jeho zkrácení tak akorát na rameno, aby kabelka byla hezky pod paží nebo aby šla přehodit přes madlo kočárku. Ve vnějších kapsách je snadno dostupná láhev na pití, papírové kapesníčky, menší krabička s něčím na zub pro zabavení prcka, pomáda nebo lesk na rty, drobná hračka či knížečka, já tam tedy nakonec obvykle nosila i klíče. A dovnitř se vleze přebalování, peněženka a doklady, svačina pro mě a pro dítko, převlečení pro případ nehody (dítka, ne mé) a dost často ještě nějký ten nákup.


Tašku na kočár jsem měla natolik ráda, že jsem si ji brávala i v případech, kdy jsem vyrážela sama bez potomka, přestože byla dost divokých barev. Od doby, co kočár nepotřebujeme, jsem zkoušela jiné kabelky. Dokonce mám i svou první opravdovou koženou! Ale chyběla mi ta moje velká, lehoučká, nemačkavá, nepromokavá, praktická. A k tomu moje láska k putníkům. Takže jedna veselá puntíkatá, tak trochu v námořnickém stylu, tmavě modrá s bílou a červenou, pro mě (už dávno bez kočárku). Vnitřek jsem ještě vylepšila o kapsy na druhé straně pro telefon, psací potřeby a diář nebo doklady. Přece jen, jako pracující žena mám teď trošku jiné potřeby než matka na mateřské. Ten nákup cestou z práce či z hřiště se ale musí stále vejít:-)


Na malý detail s knoflíkem jsem přišla nedávno díky zákaznici, která chtěla tašku šedou, pouze s jedním úzkým žlutým proužem a mě to připadalo takové fádní, nijaké. Přidala jsem čtvereček, přichytila ho knoflíkem a výsledek byl hned lepší. Můj knoflík je klasika, nitěný, vzpomínka na povlečení po babičce. Ráda používám knoflíky jako ozdoby a zvlášť k těm starým, mám vřelý vztah.

3 komentáře:

  1. Zuzko, je skvělá! Zrovna nad něčím takovým přemýšlím, díky za inspiraci, promýšlím ostošest. Jen tedy nebudu mít puntíkatou... škoda.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Já původně chtěla pruhy, ale ty v kočárkovině zrovna nejsou, takže druhá volba - putníky. Možná jsou nakonec i lepší, pruhované chci na léto šaty, už by se to bilo:-)

      Vymazat