pozadí

středa 27. září 2017

Vílí mikina

The Fairy Sweatshirt


Zalíbil se mi romantický panel potištěné teplákoviny s vílou. Ono je to tak, v Brně se objevil nový obchod plný úpletů a teplákovin od dodavatelů z celé Evropy. Mají v prodeji dokonce i časopisy Ottobre, náplety a nějakou základní galanterii. A navíc jsou kousek od nás a paní majitelka je velmi milá, šikovná, sama šije. Za reklamu sice nic nedostanu, ale bude mě hřát vědomí, že smysluplně pomáhám jak obchůdku, tak švadlenkám z Brna a blízkého okolí:-) Jde o firmu Mimilátky.


K panelu velmi specifického odstínu mi nesedělo nic jiného než teplákovina do kombinace s malýma vílama. A ostře růžová na oživení. Panel jsem se snažila využít na maximum, krom výstřihu a průramků z něj není odstřiženo nic, takže takto vcelku je vhodný na velikost cca 116, na větší už by byl asi potřeba střih nějak rozčlenit a doplnit kousek jiné látky.


Základ raglánu je sice obkreslený, ale zbytek jsem se pokoušela vymýšlet sama, hlavně ten límec je takový pokus, dopadl vcelku slušně, myslím.


Mikina je zatím dostatečně velká, buď ve vel. 110/116 na dcerku počká nebo se ji pokusím prodat a jí ušiju podobnou. Momentálně k dispozici na Fleru, kdo si dohledá mail, může ji mít o 11% levněji.



4 komentáře: