pozadí

sobota 28. dubna 2018

Kočičky z Rakouska

Cats from Austria


Před 4 roky. Můj vysněný rodinný výlet do města, kde jsem semestr studovala, a touha po holčičích látkách... V Rakousku jsou sice látky dražší jak u nás a vždycky to tak bylo, já si ale chtěla nějakou přivézt. Dcerka už roky žadonila, že chce z kočiček něco ušít, tak konečně má šatičkotriko, jak my říkáme, název tunika se u nás moc neujal.


Na dnešním výletě hned vyzkoušeno. Střihem je základní triko, rukáv rozšířený, aby mohl být trochu nabraný a spodek trika prodloužený a také rozšířený. Ještě k tomu měly být 3/4 legíny, dole s kanýrkem, ale kanýrek jsem na oba díly našila nahoru do pasu...:-) Pochopila jsem, že o půlnoci už mám fakt spát a ne pokoušet se vymýšlet blbiny. Až se mi bude chtít, vypářu a našiju správně a dodělám, zatím se hodí i jakési poděděné legínky.



2 komentáře: