pozadí

čtvrtek 21. června 2018

Černorůžové softshellky

The Black and Pink Softshell Trousers


Po narození dcerky jsem prohlašovala, jak nemám ráda růžovou. Postupně měknu a sem tam něco do růžova koupím. Ke 3 metrům černého softshellu mám i 30cm růžového! Ale stále jsem toho názoru, že černočervená varianta by byla taky dobrá...


I když jsem se snažila, přišla stížnost, že by mohly být víc ozdobené... No já nevím, musíme najít kompromis, se kterým bude spokojená dětská romantická duše i já, když nechci chodit s kašpárkem.





Sesazení růžových dílů na boku mi udělalo radost. Ne vždy vyjde vše tak, jak si člověk plánoval, tady se tentokrát podařilo. Trošku horší je to se šikmými pásky na nohavicích. Ony sice taky krásně navazují na bocích, ale když má člověk kalhoty na sobě, tak už to tak vidět není, protože bok nohavice je vlastně schovaný... No, nevadí.



3 komentáře:

  1. Líbí se mi. Já proti růžové nic nemám a dceru jsem oblékala hodně do růžové.
    Máte je pěkně sladěné. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pásky na nohavicích jsou super, jak jsou zdvojené s reflexem. Díky za okomentování, bude tedy případně lepší, aby se u vnitřních švů trochu překrývaly, pak to asi bude sedět? Ale vypadá to dobře i tak. Ať se dobře nosí! ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by bylo lepší, kdyby se pásky u vnitřních švů trošku překrývaly, oblečené by to snad lépe navazovalo. Ale zase, kdy to dítě bude tak krásně v klidu stát, aby to někdo stihl zkoumat? :-)

      Vymazat