pozadí

neděle 9. září 2018

Andělka

The Angel


Nechala jsem se inspirovat norskou designérkou Tone Finnanger, která tvoří pod značkou Tilda a navrhla krom jiného i romantické panenky Andělky. Kdysi dávno jsem si objednala její knihu a nedočkavá, než mi kniha přijde, vytiskla jeden střih z internetu. Netušíc, jak velká v reálu andělka je, jsem se celý den naštvaně trápila s uzounkými ručičkami a nožičkami. Až mi kniha přišla, zjistila jsem, že střihová příloha je zmenšená, musí se na kopírce zvětšit a i můj výtvor ze staženého střihu je poloviční... Na panenky mě pak na velmi dlouhou dobu přešla chuť.


Tentokrát tedy už ve správné velikosti. Nějaká symbolická ochránkyně se mi bude letos v práci hodit, byla jsem pověřená náročnějšími úkoly a znáte to, každý začátek je těžký... Navíc moje kolegyně si potrpí na anděly, mohla by tedy být potěšená i mou částí výzdoby.


Ač se prodávají různé tělové látky, já doma žádnou neměla a když se rozhodnu tvořit, musí to být vždycky hned. Uvařila jsem tedy silný černý čaj a bílé plátno nechala nabarvit v něm. Aspoň někdy se hodí zkušenosti nabyté pokusy praním nevypratelných skvrn. (Až budu potřebovat něco do zelena, natrhám si čerstvou trávu a na červenou nechám muže uvařit jeho zelňačku. Netuším, co do ní dává, ale vyprat nejde, stejně jako jeho oblíbené koření kurkuma).


Nechtěla jsem andělku úplně sladce romantickou, ale taky trochu energickou, povzbuzující, proto je v mém oblíbeném bíločerveném puntíku. Oproti originálu jsem ještě změnila křídla a přidala korálky. A zítra má, holka moje, premiéru! Jde totiž se mnou do práce.

3 komentáře:

  1. Tak ať vám to spolu dobře klape! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šití andělek obdivuji, ty uzounké končetiny... Tobě se moc povedla, energie z ní sálá a musím si pamatovat barvení čajem. ;-)Ať vše běží jako po drátku... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ... krásná andělka, tak ať se ji i Tobě v práci daří :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat