pozadí

neděle 17. března 2019

Vyšívaná kočička

The Embroidered Kitten

Naší cácorce jsem v jejích čerstvých 5 letech nabídla jehlu s bavlnkou, kousek plátna v bubínku a ukázala, jak se vyšívá zadní steh. Vybrala si oblíbený motiv, na mě bylo překreslit ho. Pak už jsem jen asi 50x rozvazovala uzlík a párkrát vypárala chybný steh. Myslela jsem, že ji to po 10 minutách přestane bavit, ale s přestávkama jí trpělivost vydržela celou neděli, ke konci dokonce zvládla i navléct bavlnku do jehy sama. Moc si přála dodělat celý obrázek.


Nejvíc mě dostalo, že ty stehy má fakt hezké, vzhledem k věku, a že je to první pokus s jehlou... Já nakonec pozdě večer dodělala kočičce obličej. S hotovou výšivkou se pochlubila ve školce a oběma babičkám, pak obrázek několik měsíců ležel a přemýšleli jsme, jak ho využít, kam zakomponovat. Až nedávno jsem dostala nápad a chuť, udělat z něj polštářek. Tentokrát na to padla většina mého nedělního času a co bylo špatně, vypárala jsem si sama.


Ze strany majitelky maximální spokojenost, využívá ho teď každou noc.


1 komentář: