pozadí

pátek 23. srpna 2019

Zelené hvězdičky

Green Stars


Letošní prázdninové zjištění je, že pokud se chci dětem trochu věnovat, není čas na šití, a ani na nic jiného mi už nezbývá sil (že by stáří?). Jsem zvědavá, zda budou ratolesti na společné chvíle a zážitky opravdu jednou s povděkem vzpomínat nebo to zůstane jen mým nesplněným přáním. Jeden ukradený večer a snaha zpracovat bavlněný úplet, který se hodí tak akorát na pyžamka.


Tvořila jsem, jak jen látka dovolila. Vyšly nabrané rukávy, jsou tam, zbyly rovné kousky, nařasila jsem je jako kanýrky. Pro rozveselení pár barevných knoflíčků (ty já ráda). Košilka si od dcerky vysloužila nejdřív zkoumavý pohled, jakože by si teda představovala trochu jinou látku. Ale pak byla vzata na milost, přece jen ty na druhý den dodělané knoflíčky atraktivnost trošku zvýšily.



Žádné komentáře:

Okomentovat