pozadí

neděle 27. října 2019

Vlci v lese

Wolves in the Forest


Nakoupila jsem vzorované softshelly u Mimilatky, ale doma jsem se nesetkala s pochvalou. Jedině snad ten s vlky by šel, prohlásila dcerka. Pořád jsem si říkala, že jak uvidí bundičku hotovou, proháslí, že je "klučičí", ale ne, je spokojená s tím, jak to je. Taky dobře.




Střih vychází z obyčejné mikiny na zip s kapucí z Ottobre, kterému jsem vymyslela boční barevné vsadky a kapsy. Kapsy na zip schovaný pod předním dílem. Celý jeden večer jsem marně dumala, jak ty kapsy udělat, až jsem si musela nechat poradit. Příště to bude chtít udělat zip ještě trochu delší, ale jinak to funguje skvěle.



Kapuce celá vypodšívkovaná, ono je to hezčí, než když je každý softshell na rubové straně jiné barvy.




Doufala jsem, že vyfotím i s kalhotama, ale bundička je už měsíc v provozu a kalhoty pořád nikde, tak raději takto než vůbec.



1 komentář:

  1. :) vlci super. Šiju taky bundu, kapsy bez zipu, ale podobné... a taky jsem si lámala hlavu :) Tak ať se Ti daří!

    OdpovědětVymazat