pozadí

pondělí 10. dubna 2023

Jarní parka

Přišlo jaro a s ním i potřeba bundičky pro dcerku. Zapátrala jsem ve svých zásobách softshellu a zjistila, že metr nebo metr dvacet mi už opravdu nestačí. Žluté bylo dokonce jen 30cm! Takže každý díl je velmi pečlivě plánovaný a proměřený, zbylé prostřihy by nevyšly téměř ani na záplatu.



Poprvé, za těch 9 let, co podle Ottobre šiju, se mi stalo, že střih nesedí tak úplně, jak bych si představovala. Je větší a širší. Naštěstí dcerka stále roste, takže kdo ví, jaké teď bude jaro a na podzim jí bude parka pasovat ještě lépe.




Snažila jsem se o pečlivé vypracování a barevné sladění. Protože vzorovaný softshell je z rubu bílý a v kapuci by to rušilo, podložila jsem tyto části žlutým plátnem. Dceři udělala asi největší radost liška jako ozdoba jezdce na zipu.



2 komentáře:

  1. Moc se vám povedla! Ušila jste si další košilové šaty? :) já si střih od fazonetky též koupila:) Anita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mám ty košilové šaty dvoje, jedny s dlouhým, druhé s krátkým rukávem, víc bych asi neunosila:-) Ať se šití podaří!

      Vymazat