pozadí

pondělí 4. července 2016

Kupón s motýly ve městě

The Coupon with The Butterflies in a Town


Na utrácení mi stačí i malá pobočka Terrymody. Často obsluhuje velmi příjemná prodavačka, takže prohodíte pár slov a domů přijdete s úžasnými látkami. Jako třeba nedávno. Měla jsem štěstí, ulovila jsem tam tento krásný kupón (látkový panel), byl během jednoho dopoledne pryč. Bylo jasné, že tričko bude úplně jednodnoduché, nač stříhat tak úžasný motiv?



Viskózový úplet je na léto velmi příjemný, akorát se musí žehlit, takže skladovat ideálně na ramínku a po vyprání si s ním dát trochu práce s žehličkou. Lem rukávu by správně měl být v pravém úhlu s ramenním švem, což úplně 100% nemám, ale vy to uděláte narozdíl ode mne napoprvé správně. Spodní lem hezky sedí na bocích a zbytečkem tyrkysové je olemován výstřih.



Střih opravdu jednoduchý a sedící většině postav, protože skryje případné nedostatky. Využita celá šíře látky (to je šíře ramen), zbytečky jsou akorát prostřihy pod pažemi, ty jsem v průběhu šití upravovala, protože střih jsem si dělala od oka a teprve po pár úpravách jsem byla spokojena. Můžete si udělat větší výstřih, já svoje kostnatá ramena nechám raději skrytá:-)



2 komentáře:

  1. Pěkná letní látka, sluší :o)
    Já tak odvážná na barvy bohužel nejsem...

    OdpovědětVymazat
  2. Super střih, krásně ušito a hlavně Vám to sluší.
    Krásné léto.
    Lenka.

    OdpovědětVymazat