pozadí

pátek 1. července 2016

Před prázdninami

Before Holidays


Látka z Ardeka, tentokrát zpracovaná opravdu pár dnů po zakoupení. Na fotce je tričko už prané. Jak vidět, zatím barvy krásně drží a všem myším se mi podařilo vrátit bílou barvu, některé už totiž měly různobarevný kožíšek.


Vymyslela jsem si na léto jen takový mírně nabraný minirukávek, měla jsem strach, aby neodstával a do lemu jsem ještě protáhla kloboukovou gumičku. Většinou tyhle věci vymýšlím za pochodu. Konečně se vynosí i riflová sukýnka, kterou jsem ratolesti koupila ještě jako miminku. Pruhované legíny z látky od Lillestoff jsem šila už loni, těší mě, že i přes časté nošení a praní zatím stále drží a vypadají velmi dobře.


Získala jsem kus bordury z krtčího úpletu a vylepšila flekaté, vytahané, poděděné tričko. Zkrátit rukávy a celkově zúžit, protože na délku těla byly rukávy dlouhé a triko široké, na flíčky dopředu našít aplikace. Kus oblečení, původně určený spíš už na hadr, bude ještě chvíli dělat radost.



A taštička pro paní učitelku, která obsahovala dárkové poukazy, na něž se složila většina třídy nejstaršího dítka. Když se loučíte s prvním stupněm, určitě stojí za to poděkovat něčím navíc.



Žádné komentáře:

Okomentovat