pozadí

sobota 1. června 2019

Ponožky

Socks


Zhruba před rokem jsem na internetu zaznamenala, že si někteří šijí i ponožky. Popravdě řečeno, připadalo mi to naprosto ujeté, myslela jsem, že švy musí tlačit a neměla jsem nejmenší chuť takovou "blbost" zkoušet. Všichni mě však přesvědčovali, že švy netlačí a že je to prostě fajn.


Před pár týdny mě napadlo zkusit to ze zbytků, které byly na vyhození, protože se mi velikostí ani vzorem už na nic moc dalšího nehodily. Střihy jsem si udělala a upravila podle vlastní nohy inspirovaná návody na youtube.



 Musím přiznat, že to vůbec není špatné. Do práce chodím často "na slušno", pokud mám silonky, doma je s chutí sundám a obleču klidně bláznivě barevné ponožky. Výhodou je, že skutečně spotřebuju i zbytky na vyhození, někteří sešívají ponožky vyloženě z kousíčků. Není potřeba overlock, je lepší právě kvůli tloušťce švů použít klasický šicí stroj (a nějaký pružný steh), švy skutečně netlačí, pokud se použijí tenké pružné úplety. Takže pokud máte chuť, zagooglete návod, mrkněte na youtube nebo kupte rovnou hotový střih u Caramilly, myslím, že to není vůbec špatné.




1 komentář:

  1. super nápad jak zužitkovat malé zbytky úpletů. Ty, co jsou opravdu nepravidelného tvaru mě napadlo použít na vycpání polštáře, zkusím ten návod od Caramilly a dárečky na vánoce budou doslova vyšité :-)

    OdpovědětVymazat