pozadí

čtvrtek 13. června 2019

Manžestrová šatovka

Cord Pinafore


Šatové sukně mám na dceři moc ráda. Pěkné manžestrové sukně mě zaujaly u Nextu, ale nebyla jsem ochotná zaplatit tolik peněz za něco, na co mám materiál doma a schopnosti snad taky.



Ze stejného manžestru už měl syn kalhoty, je to jakási letitá zásoba, ale kvalitní látka a tmavě šedá univerzální barva se vždycky hodí. Trošku jsem si vyhrála s olemováním šikmým proužkem, na které jsem použila zbytky šedého květovaného plátna.



Střih je z Burdy 2/2018, kterou jsem si před časem půjčila v knihovně. Nejvíc práce mi dalo sehnat spony na kšandy. Obešla jsem několik galanterií a pátrala i na internetu, než jsem našla to, co jsem hledala. S natloukáním riflových knoflíků pomohl muž. Poté, co jsem první ohnula, jsem jednoduše přiznala, že na vše nestačím.


Žádné komentáře:

Okomentovat