pozadí

sobota 25. dubna 2020

Kalhotky

A Panties


Nějakou dobu jsem tu měla odložené staré děravé kalhotky, které mi ale výborně seděly, že si podle nich udělám střih. Jaksi začínám dávat přednost pohodlí před erotikou. Když zbyl menší kousek, ušila jsem i dcerce. Víc než prádlová gumička se mi osvědčilo lemování v pase proužkem pružného úpletu. Prádlová gumička po několika praních zešedne, pokud byla jako nová bílá, nebo se začne párat. Nebo to s ní neumím, nevím.


Zkoušela jsem zdvojení v rozkroku přišít jen na jedné straně a na druhé nechat volné (celý přední kus je vcelku, střih je jen ze 3 dílů - přední a zadní díl, zdvojení v rozkroku), na jiných zase přišít a to mi nakonec vyhovuje víc. I proto, že člověk nespotřebuje tak vysoký kus látky, protože jsou kalhotky ze 4 dílů (2x rozkrok, přední a zadní díl).







 Vše už je řádně odzkoušeno, několikrát práno a ty holčičí vpravo dole zúženy v pase.

6 komentářů:

  1. Zuzko, v tom lemování předpokládám už není guma? Drží to dobře? Vypadají fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lemování jsem vybírala úplety, u kterých vím, že pěkně pruží. Proužek je trochu užší jak samotné kalhotky, drží to dobře. Jedna známá takto kalhoty dokonce lemuje lycrou, ale tu já doma stejně nemám a ta bavlna mi možná přijde i lepší. Zkus:-)

      Vymazat
  2. Parádní kousky. Taky se na ně chystám, zatím jsem šila jenom malé pro vnučky. Pro sebe jsem se ještě neodvážila. Do rozkroku dávám bambusové frote, které mi zbylo po šití plenek, dobře saje a je takové měkoučke. 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Kalhotky si šiji již nějaký ten rok. Jak píšete, udělala jsem si střih podle těch, co mi nejvíce pasovaly. Takže mám bambusové, merino a bavlněné. Lemuji lemovací gumičkou a používám tříkroký cikcak. Mějte se pěkně. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou super, děkuji za inspiraci. Synovi jsem boxerky již někdy v minulosti šila, ale dceři zkusím taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za inspiraci také. Mám v plánu dceři pořizovat také nějaké kalhotky a vybírám z jakého eshopu to pořídím. Asi nepůjdu do toho, který vlastní jeden nejmenovaný exponovaný člověk v politice, ale spíše do jeho levnější, ač kvalitou stejné alternativy, jménem lanotte :)

    OdpovědětVymazat