pozadí

neděle 12. dubna 2020

Rag quilt trikolóra

The Rag Quilt Tricolor


Před časem jsem se rozhodla zpracovat zbytky košilovin (to jsem ještě netušila, jak moc se tento materiál hodí na roušky) a ušila jsem pánskou deku stylem rag quilt - roztřepené švy. Čím víc takovou deku používáte a perete, tím je hezčí:-) Teď konečně vyfoceno.


Podobných dek jsem v minulosti šila víc, teď už jsem se chtěla z prostorových důvodů košilovin zbavit. Některé čtverečky jsou dokonce sešívané ze dvou částí, prostě aby ani kousek nepřišel na zmar. Košilovina je luxusně tenké bavlněné plátno, které je hustě tkané a obvykle se tolik nemačká. U nás ho naštěstí ještě stále vyrábí Mileta Hořovice, mám dojem, že většina mého materiálu pocházela právě odsud.



Zadní strana musí být také hezká, střídá se modrá a bílá, červenou jsem nechávala jen na přední stranu. Mám velkou radost, že deka poputuje za chlapečkem jedné internetové známé, prý jako vzpomínka na život u Baltu.



Žádné komentáře:

Okomentovat