pozadí

neděle 24. března 2013

Kolenožrout

Kniefeeder

 

Už dlouho jsem nepřispívala. Skutečně jsem několik týdnů vůbec nešila. Dávám teď více přednost odpočinku a užívám si svého stavu:-) Do čeho jsem se už ale musela pustit, byla roztržená kolena na kalhotách a tepláčkách mých dětí. Minulý víkend jsem našívala 9 záplat a tento týden mi synek položil k mašině další rifle...


Kolenožrout není tak úplně můj nápad, viděla jsem jej kdesi na zahraničních stránkách a hned jsem věděla, že budu mít brzy příležitost vyzkoušet ho.


A malý důkaz toho, že u nás kovářova kobyla nechodí bosa (ani nahá). Pyžamka pro děti jsou sice už asi půl roku nošená, několikrát praná, ale oblíbená a to je hlavní. Sluníčkový flanel se mi kdysi ve výprodeji moc líbil. Ještě mi zbylo, uvažuji aspoň o pyžamových kalhotách pro sebe, v kombinaci s bílým tričkem by to nemuselo být zlé, sehnat žluté by bylo ještě lepší.


Pro mladšího s příšerkou, aby si své kousky poznal, starší má bez obrázku.




10 komentářů:

  1. Kolenožrout je skvělý!!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, z tvého kolenožrouta jsem nadšená .... děkuju za úžasnou inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Kolenožrout nevypadá ani jako záplata:) Můj Matouš jednu dobu chodil i do školy se záplatami, protože mu netknuté kalhoty vydržely tak týden. Tohle je dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tohle je pro školní dítko:-) Jak říkáš, jakékoliv kalhoty vydrží chvíli a já už z toho začínám být zoufalá. Dokud byli kluci malí, říkala jsem si, potřebují si hrát na zemi, ale teď? No asi to potřebují déle, než jsem čekala...

      Vymazat
  4. Zuzi, především chci poděkovat za návštěvu u mne a za moc milé komentáře. potěšila jsi mě.
    a hlásím, že kolenožrouty máme doma taky, už jsou dva. prvního jsem dělala dceři já a druhého na druhém koleni si pak udělala sama. i když už pomalu z ní je slečna, na pravidelné díry na oblečení, hlavně na kolenou to nemá vůbec žádný vliv. někdy mě to štve, ale zase musím být ráda, že si hraje, namísto aby měla zájem o šminky a podobně. to raději chci doma armádu kolenožroutů!
    pyžamka jsou hezká a to mi připomíná, že mám taky takové plány. pyžam není nikdy dost a děti rychle rostou.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolenožrouti mě opravdu pobavili, Zuzi. Krásný nápad. Trochu bych měla při mnetalitě mých dětí obavu, aby nové díry nevyráběli víceméně záměrně sami :oD

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je úžasné, přidala jsem k ostatním na https://www.facebook.com/tvoreni.vychytavky

    OdpovědětVymazat