pozadí

pátek 4. září 2015

Biobavlna Nosh

The Biocotton Nosh


Hezkých úpletů pro větší kluky je poskrovnu a jsem vděčná za každý, který objevím. Proto jsem neodolala ani biobavlně od Finského výrobce Nosh. Byl to drahý špás, ale podařilo se mi vzít přesně na jedno tričko, zbyly mi z něj vyloženě nepoužitelné cancourky, takže si to nevyčítám. Stejně bych jinak musela koupit něco hotového za podobný peníz v obchodě a takto má aspoň originál.


 Látka je trošku silnější, než většina jiných úpletů, což mám ráda, velmi příjemná a vcelku dobře se z ní i šilo. Navíc musím přiznat, že synkovi obzvlášť sluší.




4 komentáře:

  1. Myslím, že mám stejný ještě z veselé jehličky, koupený ve výprodeji. Byl dost drahý i tak, ale myslím, že to jeden z nejkvalitnějších úpletů. Manžel v něm chodí už od února, má ho každý týden na sobě a je stále moc pěkný .-)
    Věřím, že taky budete spokojení...

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je vážně super!! Moc se mi líbí, jak jsi vyřešila kapsičku.

    OdpovědětVymazat