pozadí

neděle 3. ledna 2016

Houpačka

The Swing


Nedávno jsme na návštěvě u známé objevili kouzlo hacky, neboli houpačky. Vždycky jsem si myslela, že je to jen pro miminka, ale věkové rozložení dětí, které se o ni u ní praly, mě přesvědčilo, že může opravdu hodně bavit i mnohem větší ratolesti.


Originál jsem si od známé na 2 večery zapůjčila, koupila 3m pevnějšího plátna a pustila se do šití. Dřív bych nechtěla, abychom vrtali v obýváku do stropu, teď mi to nevadí, ba dokonce plánuju, že nábytek brzy stejně přeskládáme a vyvrtáme díru ještě jednu. Děti jsou malé jen jednou a asi si to poslední dobou začínám tak nějak víc uvědomovat, možná stárnu:-) Muž se nejdřív tvářil docela nevěřícně, ale časem uznal, že to byl dobrý nápad. Naše prostřední dítě dokonce prohlásilo, že toto je nejlepší vánoční dárek, tím mě potěšilo. Prozatím je houpačka téměř stále některým z dětí obsazená.


 Pořádně pevnou pružinu, karabiny a hák na zavěšení jsem objednala na internetu, poradil mi stýček google, na pevnější plátna ráda chodím do Ikea, poměr cena/výkon je u nich v tomto ohledu nepřekonatelný. Muž měl za úkol zajistit rozpěrné dřevo a celý systém zavěsit, zvládl to výborně.

4 komentáře:

  1. Krásná houpačka a nádherný plátno. Koukala jsem na něj přes net a myslela jsem, že je vzorek jemnější. Poslední dobou se mi nové látky v Ikee tolik nelíbily, ale tahle se povedla. Radost dětí chápu u nás je houpačka taky hodně v oblibě!

    OdpovědětVymazat
  2. Tý brďo, to budeme muset přijít na návštěvu :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná látka. My pořídili tuhle houpajdu https://www.houpanicko.cz/houpanicko-cz/eshop/34-1-Latkove-zahradni-houpacky/0/5/144-Sri-Lanka-houpaci-sit-pro-dve-osoby a uvažujeme nad tím, jak ji umístit i do baráku. Nemáte nějaký nápad? Stojan tam mít nemůžeme, to by zabralo hrozně místa.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková houpačka by se mi líbila na zahradu do pergoly. To by byla pohodička. Úplně to vidím, jak v ní ležím a nic nedělám :-D . Určitě by se v ní líbilo i dětem. Houpačky mají také rády, ale nejvíc u nich vede pískoviště. Manžel jim ho nedávno udělal a hrají si v něm každý den. Ještě jsme k němu museli koupit plachtu na přikrytí, protože jsme zjistili, že do něj lezou kočky.

    OdpovědětVymazat