pozadí

čtvrtek 13. září 2018

Červeno-modro-bílý přehoz

The Red-blue-white Quilt


Vyhověla jsem prosbě o došití patchworkové deky. Stalo se, že si člověk v nadšení namyslel přehoz, nakoupil látky, rozměřil, nařezal, ale pak ztratil odvahu (možná i čas nebo chuť) do sešívání a sestavení celého sendviče. Nevadí, já osobně mám taky pár takto pěkně uležených rozdělaných projektů.


Nebylo potřeba moc kreativity, překontrolovat popř. seřezat díly, aby byly stejně velké, rozvrhnout, sešít, udělat sendvič, prošít, olemovat. Látky se mi líbí, pracovalo se s nimi hezky. Velikost klasická, přehoz na jednolůžko 130 x 210 cm.



Jen mi, prosím, nikdy neříkejte, že na něco nespěcháte. Protože to znamená, že takový projekt odložím a žiju v domnění, že to přece nevadí... A to není dobře. Může totiž ležet opravdu několik měsíců.




Žádné komentáře:

Okomentovat