pozadí

středa 18. listopadu 2015

Nadílka pro muže

Pro muže šiju málo. Když už mi byla dopřána vlastní pracovna, ve které brousil a lakoval parkety, maloval, stěhoval mašiny, skříně a dokonce i částečně balil látky na stěhování, tak jsem chtěla, aby z toho všeho měl také nějaký užitek. Letos pod stromečkem najde i něco na sebe z mé tvorby.



Na pány je střihů jako šafránu. Využila jsem jakési hromadné objednávky střihů z německého Farbenmixu a zakoupila pánskou mikinu Mister Comet, střihy prý sedí hezky, uvidíme, každopádně zatím se jeví dobře. Tepláky jsou obkreslené nějaké nošené. Džínová teplákovina je z Moraviatexu, je hodně pevná, má vysokou gramáž, šedá jsou nějaké domácí zásoby a pruhované patenty z Mylly. Předpokládám, že mikina se vynosí i k riflím. Muž sem nechodí, nebude tedy snad problém s předčasně vyzrazeným tajemstvím.


4 komentáře:

  1. Krasna, skoda, ze budu muset cekat do vanoc na fotku na majiteli. Doufam, ze se nebude ostychat a necha se vyfotit, jak mu souprava bude sluset. Vondandy

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, u nás ježíšek naježí pyžamo přesně dle zadání mého taťky. Každoroční lítání po obchodech odpadá, žádné se mu nikdy nezdálo podle jeho představ. Tak doufám že já vyhovím.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to výborně, určitě udělá radost. Já bych tedy takovou mikinu nosila i k těm riflím.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, moc povedené. A-lexa

    OdpovědětVymazat