pozadí

neděle 1. listopadu 2015

Zimní šatičky

A Winter Dress


Už loni jsem šila šatičky tohoto střihu z počesané teplákoviny a velmi se osvědčily. Originální, slušivé, netáhne na záda, pohodlné.


Letos jsem se rozhodla spotřebovat Hilco teplákovinu se srdíčky. Dcerka každému nadšeně ohlašuje "maminka šila", úplná chodící reklama:-)


A malá ukázka toho, jak si člověk může pohrát s obnošeným šatstvem a vdechnout mu nový šmrnc. Dostali jsme pro naši nejmladší starší zvonové rifle. Jsem samozřejmě za každý dar vděčná, ale tady bylo potřeba menších úprav, odrbané konce nohavic dokazovaly svou letitost. Spodní lem jsem ustříhla, našila dolů puntíkaté plátno, aby se kalhoty daly nosit dřív a ohrnuté, nohavice od kolen dolů zúžila a na kapsu jsem našila aplikaci pro oživení. Aplikace musela být přišita v ruce, pod stroj bych samotnou kapsu neměla jak dát. Škoda, že nemám foto před a po, tak aspoň ten konečný výsledek.



4 komentáře:

  1. Krásné oboje, ty šatičky jsou fakt kouzelné! (holčička taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky jsou moc pěkné a malé sluší :-) Úprava kalhot je skvělá !!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi krásné a opravdu slušivé šatičky.Super upravené kalhoty a Martinka nějak vyrosla nebo co. :o)

    OdpovědětVymazat