pozadí

úterý 20. března 2012

Dárek pro maminku

 A Gift for My Mum

Není jednoduché dát šitý dárek švadleně. Maminka se roky šitím živila. Teď už ke stroji téměř neusedne a já se rozhodla potěšit ji dekou. Vybrala jsem podzimní barvy, které má moc ráda, od Mody. Objednala jsem až z Ameriky a dlouho čekala na balíček, už to vypadalo, že se jeden ztratil. Nakonec dorazilo vše a mě čekaly večery počtů, poměřování, kombinování, šití i párání. Vybrala jsem vcelku jednoduchý vzor, mám ráda, když můžu dát vyniknout hezkým látkám a celá tato kolekce byla velmi povedená. Popravdě řečeno, na nějaké složité šití mě ani moc neužije. Nová mašina si dobře poradila i s volným prošíváním uprostřed deky, víc místa pod ramenem stroje je vážně pohodlné.
Radost byla upřímná a to mě opravdu potěšilo.





Ze zbytků vyšly ještě polštářky, těch totiž není nikdy dost:-)





6 komentářů:

  1. tahle deka pro Tvoji maminku a polštářky se mi moc líbi ,hned jak sem sadu viděla okouzlila mě ,vyplatilo se počkat na látky, barvičky na dece jen září .....

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je patchwork, že? Moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, je to patchwork, dřív jsem nechápala, proč někdo rozstříhává hezkou látku na kousíčky, dnes už jsem toho taky schopná:-)

      Vymazat
  3. to je náádhera. Kouzelná sada.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne, prenádherné veci sú na tomto blogu. Obdivujem také šikovné ruky a dobrý vkus.

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný vzor...ještě jsem jej neviděla.Moc se mi líbí ♥
    Deka se ti povedla !To musela mít maminka radost !

    OdpovědětVymazat