pozadí

středa 5. prosince 2012

Mikuláš u nás doma i v porodnici

St. Nicolaus at us home and in the maternity hospital

Za 5 minut 12 jsem došila mikulášské boty i pro moje skřítky. Na fotkách jsou boty 3, jednu jsem ještě za svobodna šila pro muže a zůstala mu napořád, každý rok tam najde nějakou sladkost, ocení ji stejně jako ta drobotina:-) (nebojte, ani na mě Mikuláš nezapomněl, dostala jsem velkou hořkou čokoládu a jak Mikuláš ví, tu já velmi ráda)


A na dnešní den vyšlo také předávání zavinovaček pro novorozenecké oddělení Bohunické nemocnice v Brně. Sešlo se jich 39, byli za ně velmi vděční. Samozřejmě to nedostačuje kapacitě nemocnice, mívají v průměru asi 45 miminek najednou, ale i tak to bude příjemné zpestření jak pro novopečené maminky tak pro sestřičky, které s dětmi pomáhají. Tímto chci poděkovat všem, kteří se do projektu jakkoli zapojili.


2 komentáře:

  1. a jejej tak chyběla ta moje a moho jich být 40 ...

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, ty punčochy jsou krásný. Už jsem obdivovala na jarmarku, a tyhle mají i nádhernou kombinaci látek. ten střih je prostě geniální...
    U zavinek mne trochu mrzí, že jsem se nezůčatnila i letos... No, pozdě bycha honit :o)

    OdpovědětVymazat