pozadí

sobota 15. prosince 2012

Vánočně prostřený stůl

Christmas table

Poslední vánoční zakázka. 6 prostírek a běhoun. Paní je mladá a já vlastně ani nevím, jestli má ráda klasický patchwork, tak jsem raději zvolila jednodušší variantu, která snad neurazí nikoho, vsadila jsem na hezké látky a důkladné zpracování (v rodině jsou 2 malí rarášci, takže prát se určitě bude). Prošití do hvězdiček není moc vidět ani na fotkách ani v reálu, ale svou funkci plní, všechny 3 vrstvy prostě musí dobře držet pospolu.


No a protože my máme stůl mrňavý, nezbylo mi než fotit na zemi.






5 komentářů:

  1. krásné Zuzko, to se bude stopro líbit!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Prostírání je nádherné !
    Určitě se bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  3. jednoduché a pritom priam luxusné .... bude to určite super !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzanko, do roku 2013 Ti přeji zdraví,štěstí a mnoho tvořivých nápadů Libuše

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko,
    nádherné prostírání a vůbec všechny věci co šiješ, umíš to nádherně ..... děkuju ti za návštěvu na mém blogu i za krásný vzkaz, který mi tam po tobě zbyl ...... přeju ti krásný a pohodový nový rok ...... Marki

    OdpovědětVymazat